onsdag 27. juni 2007

Hovefestivalen er faktisk mer enn gjørme. Musikk, for eksempel... Så hvilken konsert kan ikke de støvleskodde festivaldeltakerne gå glipp av?


Lasse (22)
–Er ikke helt sikker på hva jeg må få med meg. The Killers, kanskje? Clubkonseptet virker bra. Tror nok jeg skal ta turen til Teltscenen og sjekke ut Vinny Villbass og DiskJokke.


Rolf Kristian (27)
–Unearth, hvis jeg må velge én. Hele dagen er egentlig ganske interessant...


Lotte (18)
–Hele uka har et killer program, men i dag er det viktigst med Me First and the Gimme Gimmes.


Markus (22)
–Ikke en dritt, egentlig, men jeg føler litt for å clubbe i dag. Det blir vel til at jeg ender opp hos DiskJokke. Jo, forresten! Arcade Fire er jo kult. Liker den siste skiva.


Kristian (26)
–Slayer!
–Men det er jo ikke i dag...?
–Å... Slayer!
–Ok. Da skriver jeg Slayer.

Ingen kommentarer: