fredag 29. juni 2007


Jacob Jaywalker
–Sett noe kult idag?
–Nei, jeg har ikke sett noe ennå i dag. I går så jeg Ludacris, det var fett. Det er gøy å se en rapper som så åpenbart er en entertainer, og det var bra stemning i crowden. Ellers så jeg Chromeo. De kom inn på programmet for en dag eller to siden, og jeg hadde egentlig ikke hørt noe særlig av dem, men det låt veldig friskt! Noe av det er electro/synth-pop a la LCD Soundsystem, andre sanger er mer i landskapet Cameo/Zapp & Roger og annen funk fra åttitallet. Det var bra.



DJ Hercules (National Rap Show)
–Fått med deg noe kult på festivalen?
–Queens Of The Stone Age leverte bra. Samme med Hatebreed. Det er mye som er verdt å få med seg når det kommer til metall, og jeg gleder meg til å se Slayer ikveld.
–Er du fornøyd med programmet?
–Ja, det vil jeg si. Synes det er spenstig booking! De har hentet inn mange band som ikke er like safe som på Quarten. Jeg synes klubb-programmet på kveldene kunne vært bedre, men ellers er jeg fornøyd.



Kim med balla & DJ Nuuh
–Har dere sett noe fett på festivalen?
–Vi kom i går, så vi har ikke fått med oss noe særlig. Vi fikk sett Papoose og Ludacris. De var kule begge to. Etter det kom Dipset, som var helt rævva.
–Hva skal dere se i kveld?
–Slayer!! Det er det vi skal se ikveld.
–Nøgd med stemningen?
–Ja, veldig bra! Selv om det regner funker det bra. Nuuh er jo utstyrt med sydvest her. Selv på Dipset, som var helt dritt, var det bra stemning.

Ingen kommentarer: